آموزش برنامه نویسی نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

در اینجا در یادگیری جونی ، ما همچنان از خلاقیت و پتانسیل دانش آموزان خود الهام می گیریم.محبوبیت Hackathons کدگذاری ما برای کودکان برای ما آموزش برنامه نویسی نوجوانان برجسته کرده است که این نسل از دانش آموزان منحصر به فرد هستند: آنها خواهان فرصت هایی برای توسعه راه حل های خلاقانه برای مشکلات واقعی هستند. آنها نترسند و دائماً در جستجوی راه هایی هستند که حتی بیشتر با آنچه می آموزند درگیر شوند!

 

ما برنامه درسی ریاضی خود را برای کودکان ایجاد کرده ایم تا دانش آموزان خود را قادر به متفکران انتقادی کنیم زیرا می دانیم آنها رهبران فردا خواهند بود. برنامه درسی ما دانش آموزان را وادار می کند تا تفکر خود را با مربیان و همتایان خود بیان کنند و با مشکلات جدی درگیر شوند__ که آنها را ملزم می سازد تا پلی بین مفاهیم مختلف ریاضی ایجاد کنند.

امروز ، ما چشم انداز خود را یک قدم جلوتر می بریم.ا هیجان زده هستیم که رسماً اولین چالش آزاد ریاضیات جونی را اعلام خواهیم کرد!

در چالش باز ما ، شرکت کنندگان با رقابت با برنامه نویسی  کودکان و نوجوانان  سراسر کشور ، مهارت های ریاضی و خلاقیت خود را به نمایش می گذارند. این مسابقه محاسبه ایرانیان سایبر یک پاسخ درست یا یک آزمون زمانبندی نشده است - بلکه ما دانش آموزان را با یک چالش جالب مدل سازی ریاضی روبرو می کنیم و آنها را با استفاده از ایده های ریاضی و انتقال یافته های آنها تعیین تکلیف می کنیم.

در جشن روز ملی وفل در 21 آگوست ، ما اولین چالش باز آگوست 2020 خود را طراحی کرده ایم تا شرکت کنندگان احساس قدرت کنند هر آنچه را که در کلاس های ریاضی خود آموخته اند ، استفاده کنند و آن را در طراحی و فروش یک مورد صبحانه گرامی داشته باشند: کلوچه!

از طریق تجربه Open Challenge ، هدف ما این است مهارت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که شرکت کنندگان ما از همکاری با همسالان خود ، تفکر انتقادی و ساخت یک محصول نهایی خلاق احساس هیجان کنند.

موفق باشید!

به کمک ریاضی نیاز دارید یا فقط می خواهید پیش بروید؟

دانش آموز شرکت کننده در مسابقات ریاضی جونی

ریاضیات جونی برای دانش آموزان متوسطه و دبیرستان ساخته شده است که می خواهند مهارت های خود را تقویت کنند و در ریاضیات پیشی بگیرند. ما در حال حاضر دوره هایی را در دوره های پیش جبر ، جبر 1 و هندسه ارائه می دهیم که دوره های جبر 2 ، پیش حساب و مثلثات و حساب دیجیتال در راه است!درباره کلاسهای ریاضیات ما برای کودکان بیشتر بخوانید ، یا با تیم پذیرش ما تماس بگیرید تا بدانید کدام دوره برای سفر ریاضی دانش آموز شما بهترین است.

 




:: برچسب‌ها: برنامه نویسی , کودکان ونوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 942
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: